servis@jait.cz
+420 311 440 800
Přihlášení
Helpdesk
Hlavní stránkaJe to pro vás?
Služby
KonzultaceOutsourcing ITKybernetická bezpečnostCloudMontážeŠkoleníOchrana e-malůVšechny služby
BlogO nás
Chci nabídku

Helpdesk

HELPDESK JA IT SERVIS

Jak funguje helpdesk

HELPDESK je vám k dispozici od pondělí do pátku od 8:00 do 16:30.
Kontaktovat nás můžete:
- pomocí tlačítka ve vašem počítači - zadání ticketu
- přes portál
- až po zadání ticketu nás v urgentních případech kontaktujte telefonicky na tel. +420 311 440 800
‍
Dokumentace je dostupná na portálu..
Portál

SLA - doba reakce

Garantujeme, že budeme reagovat v časech uvedených ve sloupci „Garance reakce“, nicméně se vždy snažíme reagovat v čase uvedeném ve sloupci „Cíl reakce“. Podmínkou uplatnění SLA je nahlášení požadavku do systému Helpdesk.

Vysvětlení pojmů

Helpdesk. Objednáte-li si balíček podpory, poskytujeme ji pro vaše požadavky v čase 8:00-16:30

Monitoring. Zahrnuje-li vaše služba monitoring, je poskytován v režimu 24/7/365 formou kritické notifikace našeho týmu na telefon.

Bezpečnostní dohledové centrum(SOC) 24/7/365. Využíváte-li nad rámec antivirového řešení SOC, všechny hrozby okamžitě vyhodnocujeme. Nejprve pomocí AI, následně v rámci manuální detekce. Vaši bezpečnost hlídají v režimu 24/7/365 bezpečnostní analytici s přímým nouzovým kontaktem na službu našeho týmu.

Bezpečná IT řešení pro firmy

Facebook IconInstagram Icon
Odkazy
  • O nás
  • Služby
  • Je to pro vás?
  • Projekty
  • Blog
  • Sazebník
Pomáhejte také
Kde nám to dává smysl:‍
  • Černí koně
Portál - podpora
  • Helpdesk
  • Dokumentace
  • Jak zadat ticket
Školení
  • M365 - uživatelské
  • První kroky s AI
  • Workspace - uživatelé
  • Workspace - administrátoři
  • Kybernetická bezpečnost
Kontakt
Fakturační adresa:
‍
A.J.P. Legacy s.r.o.
IČ: 07123744
Na Folimance 2155/15
120 00 Praha 2
Kancelář:
Maršála Koněva 168/22
288 02 Nymburk
+420 311 440 800
servis@jait.czwww.jait.cz

© 2025 JA IT